Dunaújvárosi Kereskedelmi és Iparkamara ezúton tisztelettel meghívja Önt az „E-ügyintézés és cégkapu a gyakorlatban” című előadására 2019. január 28. (hétfő) 10.00 órára.
Helyszín: Dunaújvárosi Kereskedelmi és Iparkamara székháza
(Dunaújváros, Latinovits Z. u. 10.)
Program:
09:45– 10:00 Regisztráció
10.00-13.00 E-ügyintézés és cégkapu a gyakorlatban,
Előadó: Ardó Péter ügyvezető igazgató, Arconsult Kft.
Témakörök:
- Cégkapus tárhely áttekintése (letöltés, küldés, tartós tár, címkék)
- Cégkapu adminisztráció (ügykezelők, vénykezelés, automatikus címkézés)
- Meghatalmazás EGYKE-vel
- Meghatalmazás EBEV felületen
- Rendelkezési nyilvántartás – alaprendelkezés, meghatalmazások
- SZÜF – AVDH hitelesítés, kedvencek, iForm
- Általános célú webes űrlap: e-papír – eseti meghatalmazás, jogorvoslat
- ÁNYK használata cégkapun / BLANKETTA program
- Önkormányzati ASP (iForm)
- Mérleg benyújtás OBR felületen
- Konzultáció
Az előadás ingyenes, de előzetes regisztrációhoz kötött!
Kérjük, részvételi szándékát legkésőbb 2019. január 21-ig szíveskedjen jelezni, a 25/502-060/0-ás gomb telefonszámon vagy az dkik@dkik.hu e-mail címere.