Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy az dkik.hu honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében cookie-kat alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.
bővebben
Elfogadom
AA

E-ügyintézés és cégkapu a gyakorlatban

2019. január 08.

Dunaújvárosi Kereskedelmi és Iparkamara ezúton tisztelettel meghívja Önt az „E-ügyintézés és cégkapu a gyakorlatban” című előadására 2019. január 28. (hétfő) 10.00 órára.

Helyszín: Dunaújvárosi Kereskedelmi és Iparkamara székháza    

(Dunaújváros, Latinovits Z. u. 10.)

Program:

09:45– 10:00  Regisztráció

10.00-13.00    E-ügyintézés és cégkapu a gyakorlatban,

                          Előadó: Ardó Péter ügyvezető igazgató, Arconsult Kft.

Témakörök:

  • Cégkapus tárhely áttekintése (letöltés, küldés, tartós tár, címkék)
  • Cégkapu adminisztráció (ügykezelők, vénykezelés, automatikus címkézés)
  • Meghatalmazás EGYKE-vel
  • Meghatalmazás EBEV felületen
  • Rendelkezési nyilvántartás – alaprendelkezés, meghatalmazások
  • SZÜF –  AVDH hitelesítés, kedvencek, iForm
  • Általános célú webes űrlap: e-papír –  eseti meghatalmazás, jogorvoslat
  • ÁNYK használata cégkapun / BLANKETTA program
  • Önkormányzati ASP (iForm)
  • Mérleg benyújtás OBR felületen
  • Konzultáció

Az előadás ingyenes, de előzetes regisztrációhoz kötött!

Kérjük, részvételi szándékát legkésőbb 2019. január 21-ig szíveskedjen jelezni, a 25/502-060/0-ás gomb telefonszámon vagy az dkik@dkik.hu  e-mail címere.