Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy az dkik.hu honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében cookie-kat alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.
bővebben
Elfogadom
AA

Felnőttképzési ügyfélszolgálat és panaszkezelés

FELNŐTTKÉPZÉSI ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

 

A Dunaújvárosi Kamara felnőttképzési tevénységével összefüggő ügyfélszolgálat mind telefonon, mind személyesen elérhető, felkereshető.  Partnereinknek e-mailen is lehetősége nyílik kérdéseik megfogalmazására. Az e-mailen érkező érdeklődésre 3 munkanapon belül válaszolunk.

Közvetlen elérhetőséget az alábbi ügyfélfogadási rend szerint biztosítunk a képzések iránt érdeklődők, illetve a képzések résztvevői számára:

Dunaújvárosi Kamara Szakképzési Csoportja

2400 Dunaújváros, Piac tér 2. I. emelet (I-es Szolgáltatóház)

telefon: 25/502-060/6, 25/501-951

E-mail: szakkepzes.andrea@dkik.hu

Személyes ügyfélfogadási idő: hétfőtől csütörtökig 8-12 óráig és 13-16 óráig 

 

REKLAMÁCIÓK ÉS PANASZOK KEZELÉSE

 

Ügyfeleink a panaszukat írásban közölhetik intézményünkkel. A képzésszervezőhöz érkezett személyes panaszbejelentést írásban kell rögzíteni a rendelkezésre bocsátott Panaszbejelentő lapon. A beérkező panaszokra, jellegüktől függően lehetőleg azonnal, de legkésőbb 30 napon belül írásban válaszolunk.

A képzésekkel összefüggésben a képzések ideje alatt keletkező szóbeli panaszt az oktatónak, képzésszervezőnek lehetőség szerint azonnal és helyben meg kell vizsgálni, és szükség szerint orvosolni kell. Ha ügyfelünk a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kezelése nem lehetséges, abban az esetben a panaszt a Panaszbejelentő lapon rögzíteni kell, és annak egy másolati példányát  helyben az ügyfélnek át kell adni.

A Panaszbejelentő lapot és a válasz másolati példányát öt évig megőrizzük.

A panasz elutasítása esetén ügyfelünket írásban tájékoztatjuk arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve az ügyfél lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét.