FELNŐTTKÉPZÉSI ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
A Dunaújvárosi Kamara felnőttképzési tevénységével összefüggő ügyfélszolgálat mind telefonon, mind személyesen elérhető, felkereshető. Partnereinknek e-mailen is lehetősége nyílik kérdéseik megfogalmazására. Az e-mailen érkező érdeklődésre 3 munkanapon belül válaszolunk.
Közvetlen elérhetőséget az alábbi ügyfélfogadási rend szerint biztosítunk a képzések iránt érdeklődők, illetve a képzések résztvevői számára:
Dunaújvárosi Kamara Szakképzési Csoportja
2400 Dunaújváros, Piac tér 2. I. emelet (I-es Szolgáltatóház)
telefon: 25/502-060/6, 25/501-951
E-mail: szakkepzes.andrea@dkik.hu
Személyes ügyfélfogadási idő: hétfőtől csütörtökig 8-12 óráig és 13-16 óráig
REKLAMÁCIÓK ÉS PANASZOK KEZELÉSE
Ügyfeleink a panaszukat írásban közölhetik intézményünkkel. A képzésszervezőhöz érkezett személyes panaszbejelentést írásban kell rögzíteni a rendelkezésre bocsátott Panaszbejelentő lapon. A beérkező panaszokra, jellegüktől függően lehetőleg azonnal, de legkésőbb 30 napon belül írásban válaszolunk.
A képzésekkel összefüggésben a képzések ideje alatt keletkező szóbeli panaszt az oktatónak, képzésszervezőnek lehetőség szerint azonnal és helyben meg kell vizsgálni, és szükség szerint orvosolni kell. Ha ügyfelünk a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kezelése nem lehetséges, abban az esetben a panaszt a Panaszbejelentő lapon rögzíteni kell, és annak egy másolati példányát helyben az ügyfélnek át kell adni.
A Panaszbejelentő lapot és a válasz másolati példányát öt évig megőrizzük.
A panasz elutasítása esetén ügyfelünket írásban tájékoztatjuk arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve az ügyfél lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét.