Az új panasztörvénnyel kapcsolatos kötelezettségek ismertetése céljából Dunaújvárosi Kereskedelmi és Iparkamara tájékoztató előadást szervez, amelyre tisztelettel meghívjuk Önt, vagy vállalkozása képviselőjét. Időpont: 2023. október 3. 9.30 óra.
Rendezvény helyszíne: Dunaújvárosi Kereskedelmi és Iparkamara székháza (Dunaújváros, Latinovits Z.u.10.)
Előadás tematikája:
Gyakorlati útmutató Ingatlanközvetítőknek
Ügyfél-átvilágítási intézkedések, tudnivalók
Előadó: Konrád Mónika – Magyar Ingatlanközvetítők Országos Szövetsége - Hálózatfejlesztési vezető
- PMT-hatálya alá tartozó szolgáltatók teendőit és feladatait
- Mikortól hatályos a Belső szabályzat?
- Kijelölt felelős személy bejelentési kötelezettségéről, feladatairól kis összefoglaló
- Rövid kitekintő – legfontosabb változásokról
- TTNY , mint új fogalom. Szó lesz az adatellenőrző regisztrációjáról, az adatellenőrzés módjáról, milyen esetben szükséges, és mit kell tenni, eltérés esetében?
- Ügyfél átvilágítás a gyakorlatban, konkrétan mi a teendő, mit vár a Hatóság?
- Hogy néz ki egy teljes dokumentáció és helyes nyilvántartás?
- Milyen kockázatértékelési szempontok vannak?
Panaszkezelési törvény kötelezettségek:
Panasztörvény bevezetésével járó kötelezettségek ingatlanközvetítőknek
Előadó: Köles Zoltán Magyar Ingatlanközvetítők Országos Szövetsége - Főtitkár
- Visszaélés bejelentő rendszer alkalmazása, a Pmt. hatálya alá tartozó Szolgáltatókra is kiterjed – Első teendők
- Mi szükséges a tv.-i kötelezettségek teljesítéséhez
- Ki és miről tehet bejelentést?
- Bejelentés formái és követelményei
- Hogyan működik a MIOSZ által biztosított írásbeli panaszbejelentő rendszer
- Megmutatjuk hogyan illeszkedik a törvényi kötelezettség a MIOSZ által biztosított weboldalba.
A részvétel ingyenes, de előzetes regisztrációhoz kötött!
Kérjük, részvételi szándékát legkésőbb 2023. október 2-ig szíveskedjen jelezni az alábbi online regisztrációval!