Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy az dkik.hu honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében cookie-kat alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.
bővebben
Elfogadom
AA

HEPA: Online piaci jelenlét – marketing eszközök tükrében

2023. szeptember 04.

A HEPA Magyar Exportfejlesztési Ügynökség Exportakadémia Képzési Központjának szervezésében 3 napos „Online piaci jelenlét – marketing eszközök tükrében” képzés valósul meg szeptemberben.

A képzésben résztvevők átfogó képet kapnak a marketingfolyamatokról annak érdekében, hogy a marketingről, mint szemléletről gondolkodjanak. Ismereteket kapnak arról, hogyan javíthatják vállalkozásuk digitális jelenlétét, segítséget készségeik fejlesztéshez. Jobban tudnak majd kommunikálni a marketing szakemberekkel, megértik az online média működését és megértetik magukat az online marketingesekkel.

A bevezető képzési napot követően a tréner elágazó utakat biztosít a résztvevőknek, haladó és alapozó képzési tartalommal várjuk a résztvevőinket.

Időpont/Helyszín:

A képzés időpontja: 2023. szeptember 7. – 9.00-12.30 óráig, szeptember 14. – 9.00-15.00 óráig és szeptember 21. – 9.00 – 15.00 óráig (3 napos képzés)

A képzés helyszíne mindhárom nap: HEPA székház földszinti Rendezvényterme – 1027 Budapest, Kacsa utca 15-23.

A képzés témái:

1. képzési nap

  • A digitális jelenlét befolyása a kereskedelmi teljesítményre. Mi az a digitális láthatóság és hogyan illeszkedik a marketing rendszerébe?
  • Elméleti ismétlés/alapozás (marketing, marketingeszközök, célcsoportok, pozícionálás, marketing mix)
  • Kommunikációs mix (ATL, BTL)
  • Kommunikációs célok – digitális láthatóság
  • A digitális jelenlét ma már nem versenyelőny, hanem elvárás. Hol legyen jelen egy vállalkozás? Weboldal vagy Facebook? Mi még?
  • Akik keresnek (google) és akik ránk találnak (Facebook). A tartalommarketing és a reklám.
  • Milyen egy jó weboldal, ami elad? (ügyfélszerző website) Látogatók számának növelése, minőségi látogatók
  • A Fascebook jár? Megjelenés a közösségi médiában (saját tartalom, esemény, hirdetés)
  • További marketingeszközök a láthatóság érdekében (insta, hírlevél, partnerségek, blog, youtube, folyamatos fizetős kampányok)

2. képzési nap

saját marketing audit: website statisztika alapjai, FB statisztikák egy példán keresztül, majd mindenki a saját facebook oldalát elemzi előre megadott (és a korábbi példában bemutatott) szempontok alapján

Sales funnel (esettanulmány): automata online értékesítési csatorna a B2B piacon

3. képzési nap

Linkedin marketing: linkedin marketing stratégia (employer branding célok, a LinkedIn célközönsége, tartalmak a Linkedin oldalra

Tartalomgyártás, hogyan írjunk blogot (szövegírási tippek és gyakorlat)

Regisztráció

További információkért keressen bennünket az alábbi elérhetőségeken:

Borosán Anita
képzésszervező

Exportakadémia Képzési és Fejlesztési Igazgatóság

e-mail: borosan.anita@hepa.hu
mobil: +36 30 991 0670