A HEPA Magyar Exportfejlesztési Ügynökség Exportakadémia Képzési Központjának szervezésében 3 napos „Online piaci jelenlét – marketing eszközök tükrében” képzés valósul meg szeptemberben.
A képzésben résztvevők átfogó képet kapnak a marketingfolyamatokról annak érdekében, hogy a marketingről, mint szemléletről gondolkodjanak. Ismereteket kapnak arról, hogyan javíthatják vállalkozásuk digitális jelenlétét, segítséget készségeik fejlesztéshez. Jobban tudnak majd kommunikálni a marketing szakemberekkel, megértik az online média működését és megértetik magukat az online marketingesekkel.
A bevezető képzési napot követően a tréner elágazó utakat biztosít a résztvevőknek, haladó és alapozó képzési tartalommal várjuk a résztvevőinket.
Időpont/Helyszín:
A képzés időpontja: 2023. szeptember 7. – 9.00-12.30 óráig, szeptember 14. – 9.00-15.00 óráig és szeptember 21. – 9.00 – 15.00 óráig (3 napos képzés)
A képzés helyszíne mindhárom nap: HEPA székház földszinti Rendezvényterme – 1027 Budapest, Kacsa utca 15-23.
A képzés témái:
1. képzési nap
- A digitális jelenlét befolyása a kereskedelmi teljesítményre. Mi az a digitális láthatóság és hogyan illeszkedik a marketing rendszerébe?
- Elméleti ismétlés/alapozás (marketing, marketingeszközök, célcsoportok, pozícionálás, marketing mix)
- Kommunikációs mix (ATL, BTL)
- Kommunikációs célok – digitális láthatóság
- A digitális jelenlét ma már nem versenyelőny, hanem elvárás. Hol legyen jelen egy vállalkozás? Weboldal vagy Facebook? Mi még?
- Akik keresnek (google) és akik ránk találnak (Facebook). A tartalommarketing és a reklám.
- Milyen egy jó weboldal, ami elad? (ügyfélszerző website) Látogatók számának növelése, minőségi látogatók
- A Fascebook jár? Megjelenés a közösségi médiában (saját tartalom, esemény, hirdetés)
- További marketingeszközök a láthatóság érdekében (insta, hírlevél, partnerségek, blog, youtube, folyamatos fizetős kampányok)
2. képzési nap
saját marketing audit: website statisztika alapjai, FB statisztikák egy példán keresztül, majd mindenki a saját facebook oldalát elemzi előre megadott (és a korábbi példában bemutatott) szempontok alapján
Sales funnel (esettanulmány): automata online értékesítési csatorna a B2B piacon
3. képzési nap
Linkedin marketing: linkedin marketing stratégia (employer branding célok, a LinkedIn célközönsége, tartalmak a Linkedin oldalra
Tartalomgyártás, hogyan írjunk blogot (szövegírási tippek és gyakorlat)
További információkért keressen bennünket az alábbi elérhetőségeken:
Borosán Anita
képzésszervező
Exportakadémia Képzési és Fejlesztési Igazgatóság
e-mail: borosan.anita@hepa.hu
mobil: +36 30 991 0670