Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy az dkik.hu honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében cookie-kat alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.
bővebben
Elfogadom
AA

Online előadás: EKÁER, BIREG rendszer 2021

2021. február 09.

A Dunaújvárosi Kereskedelmi és Iparkamara nevében tisztelettel meghívjuk Önt, vagy vállalkozása képviselőjét Kovács-Kneitner Lea, a TILEA Tanácsadó Kft. ügyvezetője által tartandó előadásunkra, időpont: 2021. február 23. (kedd) 13 óra.

EKÁER, BIREG rendszer 2021

Rendezvény időpontja: 2021. február 23. 13.00 – 15.00 óra

Rendezvény helyszíne: online webinárium

Előadásunkat elsősorban azoknak a gyakorló szakembereknek ajánljuk, akik az EKÁER és BIREG rendszert nap mint nap használják és szeretnék a vállaltuk logisztikai és kereskedelmi folyamatait összehangolni az EKÁER rendelet és BIREG rendelet 2021-es előírásaival, továbbá szeretnék megismerni az aktuális adóellenőrzési eljárásokat is.

Az előadás ezen főbb problémákra összpontosít, kiemelve a jogszabályok elméleti rendelkezéseit, azok értelmezését és bemutatja egyúttal a gyakorlati alkalmazás során felmerülő megoldási lehetőségeket is. Az előadás keretében lehetőség nyílik egyedi problémák, kérdések interaktív megfogalmazására és az előadóval történő megvitatására is.

 

Napirend:

12.45-13.00         Regisztráció, csatlakozás az online rendszerhez (Zoom)     

13.00-15.00         Online előadás, konzultációs lehetőséggel

Főbb témakörök:

  • EKÁER, BIREG rendszer 2021. évi szabályai – kinek, mikor, miről kell bejelentést tennie?
  • Kockázatos, nem kockázatos termékek kezelése – BIREG / EKÁER
  • Kockázatos termékek besorolása
  • Milyen adatokat kell bejelenteni az új szabályok szerint, milyen adatok bejelentése nem szükséges
  • Mentességek – BIREG, EKÁER esetén
  • 3. országbeli, EU-s, belföldi fuvarok kérdése
  • Feladó, címzett, fuvarozók felelősségi kérdései, melyik, mikor tesz és miről bejelentést?
  • Meddig lehet bejelentést tenni az EKÁER, BIREG rendszerbe?
  • Önkéntes bejelentés kérdése
  • Speciális ügyletek kérdésköre: háromszög-, láncügylet, vevői készlet, göngyöleg, bérmunka, visszáru
  • Informatikai felület használatának kérdései
  • Milyen dokumentáció szüksége – szerződések, CMR, fuvarlevél, megrendelő
  • Milyen módosítási, javítási lehetőségek vannak?
  • Jogkövetkezmények, adóellenőrzések, bírságot

Előadó: Kovács – Kneitner Lea, okleveles és igazságügyi szakértő (TILEA Tanácsadó Kft.

A részvétel ingyenes, de előzetes regisztrációhoz kötött!

Kérjük, részvételi szándékát legkésőbb 2021. február 22-ig szíveskedjen jelezni az alábbi online regisztrációval!

További információ: 25/502-060/0-s gomb telefonszámon