A kezdő vállalkozások sok esetben hiányos ismeretekkel rendelkeznek a vállalkozás indításához és az alapvető működtetéshez szükséges legfontosabb információkról. Térítésmentes, hiánypótló előadás kamaránknál: 2024. május 23. (csütörtök) 14-16 óra.
Az előadás és az azt követő konzultáció célja, hogy megismertesse az induló vállalkozások képviselőit a folyamat lépéseivel, a szükséges dokumentumokkal, az ügyintézés menetével, a tevékenységek folytatásához kapcsolódó előírásokkal, a képesítéshez, valamint a hatósági engedélyhez vagy bejelentéshez kötött gazdasági tevékenységekkel. A résztvevők tájékoztatást kapnak a felelős vállalkozói magatartás kialakításában meghatározó elemekről, számviteli és adózási kérdésekről.
A rendezvény előadói:
- Takács-Vincze Nóra vállalkozásfejlesztési ügyintéző
- Lizák Istvánné okleveles könyvvizsgáló
Helyszín: Dunaújvárosi Kereskedelmi és Iparkamara székháza (Latinovits Z. u. 10.), időpont: 2024. május 23. (csütörtök) 14.00-16.00 óra.
A részvétel térítésmentes, azonban előzetes regisztrációhoz kötött!
Kérjük, részvételi szándékát legkésőbb 2024. május 22-ig szíveskedjen jelezni az alábbi online regisztrációval: