A kezdő vállalkozások sok esetben hiányos ismeretekkel rendelkeznek a vállalkozás indításához és az alapvető működtetéshez szükséges legfontosabb információkról: térítésmentes, hiánypótló előadás kamaránknál 2023. november 28-án, kedden 14 órától.
Az előadás és az azt követő konzultáció célja, hogy megismertesse az induló vállalkozások képviselőit a folyamat lépéseivel, a szükséges dokumentumokkal, az ügyintézés menetével, a tevékenységek folytatásához kapcsolódó előírásokkal, a képesítéshez, valamint a hatósági engedélyhez vagy bejelentéshez kötött gazdasági tevékenységekkel. A résztvevők tájékoztatást kapnak a felelős vállalkozói magatartás kialakításában meghatározó elemekről, számviteli és adózási kérdésekről.
A rendezvény előadói: Takács-Vincze Nóra vállalkozásfejlesztési ügyintéző és Lizák Istvánné okleveles könyvvizsgáló. Helyszín: Dunaújvárosi Kereskedelmi és Iparkamara székháza (Latinovits Z. u. 10.), időpont: 2023. november 28-án, kedden 14 órától.
A részvétel térítésmentes, azonban előzetes regisztrációhoz kötött, melyet az alábbi elektronikus felület kitöltésével tud megtenni: