A kezdő vállalkozások sok esetben hiányos ismeretekkel rendelkeznek a vállalkozás indításához és az alapvető működtetéshez szükséges legfontosabb információkról: térítésmentes, hiánypótló előadás kamaránknál 2024. február 27., kedd 14 órától.
Az előadás és az azt követő konzultáció célja, hogy megismertesse az induló vállalkozások képviselőit a folyamat lépéseivel, a szükséges dokumentumokkal, az ügyintézés menetével, a tevékenységek folytatásához kapcsolódó előírásokkal, a képesítéshez, valamint a hatósági engedélyhez vagy bejelentéshez kötött gazdasági tevékenységekkel. A résztvevők tájékoztatást kapnak a felelős vállalkozói magatartás kialakításában meghatározó elemekről, számviteli és adózási kérdésekről.
A rendezvény előadói: Takács-Vincze Nóra vállalkozásfejlesztési ügyintéző és Lizák Istvánné okleveles könyvvizsgáló. A „TOP_Plusz-3.1.1-21 – Megyei foglalkoztatási-gazdaságfejlesztési együttműködések” című pályázatról Tóth-Lukács Rita, a Fejér Vármegyei Kormányhivatal Dunaújvárosi Járási Hivatal Foglalkoztatási Főosztály osztályvezetője tart tájékoztatót.
Helyszín: Dunaújvárosi Kereskedelmi és Iparkamara székháza (Latinovits Z. u. 10.), időpont: 2024. február 27-én, kedden 14 órától.
A részvétel térítésmentes, azonban előzetes regisztrációhoz kötött!
Regisztráció: