Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy az dkik.hu honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében cookie-kat alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.
bővebben
Elfogadom
AA

Webáruház indítás, üzemeltetés informatikai háttere - online program

2021. február 23.

Webáruház indításával, üzemeltetésével kapcsolatban indított online programsorozatot A Fejér Megyei Kereskedelmi és Iparkamara. A sikeres első modul után az IT és webshop marketing témákra még fogadják a jelentkezéseket.

A sorozat egyes moduljai külön is elvégezhetőek.

Következő online előadás

A webáruházak informatikai háttere

Időpont: 2021. február 26. péntek 9.00-11.30

Mivel a webáruház gyakorlatilag egy szoftver, így a legfontosabb tényező, hogy milyen rendszer használatával indítjuk el a webáruházunkat. A rendszer kiválasztása azért kiemelten fontos az elején, mert a rendszerek közötti költözés nagyon bonyodalmas és költséges, ha valaki technológiát és környezetet kíván váltani.

Az informatikai háttérnek számos eleme van, mint például szerverkörnyezet, programnyelv, számlázó és fizetési rendszerekkel való kompatibilitás, stb. Természetesen nem minden típusú termékhez/szolgáltatáshoz passzol minden típusú webshop motor illetve az egyedi fejlesztésnek is minden szempontból passzolnia kell a megrendelői igényekhez, így a választást jól meg kell fontolni. És ha a fenti ismérvek nem lennének elegendők, még a Google és egyéb keresőmotorok nemrégiben megváltozott weboldal minősítési módszerüket is figyelembe kell venni.

Témák:

- Milyen rendszert fejlesszünk, vagy fel lehetne tenni a kérdést úgyis, hogy milyen a jó webshop?

- Kész webshop motort érdemes használni vagy egyedi fejlesztés a jobb? Pro és kontra érvek mindkét típus esetében

- Melyik fizetési szolgáltató felel meg nekem a legjobban? Sok tényezőtől függ, hogy melyik éri meg legjobban

- Webáruház matek: mennyibe kerül a webáruház fenntartása?

- Mitől szereti egy keresőmotor a weboldalunkat technológiai szempontból?

- QR kód, mint új webshop online fizetési mód

Előadó: Gilincsek Szabolcs, Certified GDPR manager, ICT tanácsadó

Részvételi feltételek: Előzetes online regisztráció és a részvételi díj rendezése.

Részvételi díj:

Regisztrált vállalkozások részére (akik az évi kötelező 5000 Ft-ot fizetik):

12 000 Ft+ÁFA/modul/fő,

FMKIK önkéntes kamarai tagjai számára (akik a kötelező éves 5000 Ft regisztrációs díjon kívül önkéntes kamarai tagdíjat fizetnek):

8 000 Ft+ÁFA/modul/fő.

Jelentkezés visszaigazolásnál díjbekérőt/proforma számlát állít ki az előadó, melynek alapján kérjük a részvételi díj befizetését.

A programsorozat következő előadása a webshop marketing lesz. Bővebb információ: ezen a linken. Jelentkezés: online ezen a linken

Adatkezelés: Az új rendeletnek megfelelően továbbra is biztosítjuk személyes adatainak biztonságos, jogszabályszerű kezelését. Adatvédelmi tájékoztatónkat az alábbi linken találja: https://fmkik.hu/adatkezelesi-tajekoztato